יום רביעי, 2 במאי 2012

יתרונות של אחות סיעודית





כאשר אנחנו או קרוב משפחה שלנו חולים במחלה קשה ניצבת לפנינו בין השאר דילמה קשה- האם לעבור לבית סיעודי או להישאר בבית ולהסתייע באחות סיעודית. לאחות סיעודית יש הרבה יתרונות וגם מספר חסרונות. היתרון הגדול ביותר של אחות סיעודית הוא שהיא באה אלינו הביתה. יש אנשים שמעדיפים להישאר בבית גם במקרה של מחלה קשה כי בבית יש יותר פרטיות והטיפול יותר צמוד.




ועוד יתרון...


יתרון נוסף בשכירת אחות פרטית וסיעודית הוא שבבית סיעודי אנחנו חלק מציבור רחב של חולים, בעוד שבבית רק אנחנו מקבלים טיפול. הישארות בבית יכולה לסייע לנו להרגיש יותר טוב. כאשר אנחנו קרובים לחפצים שלנו, למקום שלנו, למשפחה שלנו ולחברים שלנו יהיה לנו יותר כוח להתמודד עם הקושי והכאב של המחלה.
אחות לבית – מה זה בעצם אומר?

כאשר אנחנו לוקחים אחות לבית אנחנו בעצם מכניסים אחות מקצועית לבית הפרטי שלנו. תפקידה של האחות לטפל בנו מבחינה רפואית. הטיפול הרפואי לא כולל רק מתן תרופות אלא גם טיפול סיעודי. טיפול סיעודי כולל סיוע באכילה, סיוע להתלבש, סיוע להיות נייד וגם סיוע בשמירה על היגיינה אישית. חשוב לוודא שיהיה לנו קשר טוב עם האחות הפרטית כי למעשה הופכת להיות בת בית בבית שלנו. היא נכנסת לעולם שלנו ובמידה מסוימת אנחנו הופכים להיות תלויים בה ובעזרה שלה.

כמה מילים על האיש מאחורי השירות...



ככלל אחיות סיעודיות הן בדרך כלל נשים מאוד מקצועיות וחמות. המטרה שלהן היא לעזור לנו להרגיש יותר טוב גם עם המגבלה או המחלה שפקדו אותנו. האוכלוסייה העיקרית שנעזרת באחיות סיעודיות היא אוכלוסיית הגיל השלישי והקשישים. קשישים רבים נזקקים לעזרה סיעודית כי כאשר מזדקנים הגוף נחלש ומתחילים להיות חולים הרבה. האחיות מסייעות לקשישים להמשיך ולחיות בכבוד גם בצל הזקנה.

לסיכום, אפשר לומר, שאחיות פרטיות יכולות מאוד לעזור לנו בשעת צרה. לא צריך להתבייש להיעזר בהן כי הן יכולות מאוד לשפר את איכות החיים שלנו בעת המשבר. השירות שהאחיות מעניקות הוא שירות חשוב מאוד ויש לו הרבה יתרונות. היתרון הגדול ביותר הוא העזרה, האכפתיות והנוכחות של אדם נוסף לצידנו שעוזר לנו להתמודד עם המחלה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה